2013. augusztus 9., péntek

Képes rovat #5: Nyár


Olyannyira szenvedek a melegtől, hogy még rendes címet sincs kedvem kitalálni. Azt rebesgetik, hogy most már vége a nagy hőségnek, de én már nem bízok bennük. Meg nekem +25 fok fölött már hőség van, nem bírom ezt nagy meleget, én egy északi lelkű leány vagyok. De azért összeszedtem pár helyet, ahol megtudnék birkózni az eszeveszett hőséggel.






A trópusi szigetek nem igazán vonzanak, de ha választanom kéne a Bahamák lennének a kedvenceim. Nincs különösebb oka, nem tudok róla semmit, csak szeretem a neve hangzását, és ezeket a színes házakat.









Bevallom azért ezeket a helyeket is szívesen meglátogatnám (főleg Olaszországit):

Portofino, Olaszország

Jamaica
Maldív-szigetek
Ezekről a helyekről nem tudok földrajzi adatokat, de nagyon szépek és hangulatosak:





Viszont szívem szerint legszívesebben itt lennék:

Írország
Vagy inkább itt:

Kanada



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése