2013. december 23., hétfő

Egyszerűen csak Boldog Karácsonyt!

Ebben a kísérteties könyvecskében, olyan eszme kísértetét próbáltam felidézni, amely olvasóimban, semmiféle rossz érzést nem ébreszt - sem önmaguk, sem mások, sem az ünnep, sem pedig jómagam iránt. Kísértsen ez eszme kellemes otthonukban, és senki elűzni ne kívánja!

Tisztelő barátjuk és hívük

C. D.
1843 decemberében
(Charles Dickens: Karácsonyi ének ajánlása, imádom ezt a kis szöveget meg Dickens stílusát úgy általában, ha képeslapokat gyártanék ezt írnám mindegyikre üdvölésképpen)

Na, szóval akartam írni még december elején egy posztot a karácsonyról, de mint ahogy velem az oly gyakran megesett már, elszaladt felettem az idő és tessék, holnap már szenteste. Őszintén szólva se időm, se hangulatom nincs nekem most komolyabb bejegyzéseket írni, és amúgy se érdekelne ez most senkit, talán majd karácsony után megírom, vagy jövő karácsonykor.
Úgyhogy fölösleges szócséplés helyett csak őszinte jó kívánságaimat közlöm felétek:

Nagyon Boldog és Szeretetteljes Karácsonyt Kívánok minden kedves olvasómnak és véletlenül ide kattintónak (meg azoknak is akik egyébként nem kedvesek, mert hát azért nekik is kijár egy boldog karácsony)!







































És még egyszer Boldog Karácsonyt!

1 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt! Pont most hallgattam hangoskönyvben csomagolás alatt. :)

    VálaszTörlés